fredag 17. desember 2010

Klassisk tallerkenhylle

På loftet til bestemor fant jeg denne tallerkenhylla i en meget trist grønnfarge. Hylla er laget av moren min på sløyden, trolig tidlig 70 tallet!
Tallerkenhyller blir stort sett brukt på kjøkkenet med de fineste porselentallerkener eller kokebøkene i.
Men de er også veldig dekorative på barnerom for oppbevaring av de fineste barnebøkene.
Etter ett lag hvit grunning og tre strøk i fargen eggehvit fikk tavlen min virkelig en ansiktsoppløftning ,og ble ett meget lyst og delikat blikkfang på kjøkkenet.



Nederst er det en bred hylle med god plass til norgesglassene mine



I øverste hylle har kokeboka mi , ett bilde av storegullet
mitt og  en bok av Jesper Juul fått plass


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...