mandag 11. oktober 2010

Vinduet mitt med personlig preg

Når jeg drømmer meg bort i interiørbutikker, eller netthandlere er jeg ute etter det litt spesielle. Det som man ikke ser i alle hjem. Det var da jeg kom over mitt største funn hitill. Ett vindu av gammel type. Litt skakt, skeivt og shabby, men som faktisk bare er veldig sjarmerende. Har brukt bilder av guttene, lyslykt, nydelig gavepapir og pyntehjerter til å fylle småvinduene med. Men nå som det nærmer seg advent ( Jaaaa ) gleder jeg meg til å skifte ut pynten når høytiden nærmer seg. Lilla sløyfer, granbar, små engeler... *drømmer*

Gammelt vindu

Lillegullet mitt i lyslykt

Storegullet mitt

Gavepapir som passet så bra

3 kommentarer:

  1. Så stili! :)
    Så ei sånn ramme i et blad en gang å har sååå lyst på æ å! Men hær brukes alt av pæng på scrapping ;P hehe...
    Men deinn va virkelig lækker! :)
    Koselig blogg du har:)
    Klæm fra Ragnhild! :D

    SvarSlett
  2. Takk Ragnhild:) Den ramma e æ skikkelig fornøyd med. Og bare vent til jul, da blir det mye fint som i vinduet;)

    Hold deg til scrapping, sååå masse fint som du laga. Så verdt hver en krone :)

    Ha ei fin helg.

    Klem

    SvarSlett
  3. heihei :) hvor har du fått tak i det vinduet der ? :) stilig at man kan åpne det :D

    mvh Tonje

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...