mandag 11. oktober 2010

Å skape ett hjem

Interessen for interiør, scrapping, matlaging og ikke minst barn har vært iboende i meg lenge. Kreativiten ble større og vokste fort da mammatilværelsen var ett faktum.
Det var som om noe skjedde inni meg. Plutselig var det tid for å skape ett hjem.
Ett hjem som over tid skulle bli ett fristed for alle. Der man finner ro, men samtidig er rom for lek og utvikling.
Det tar tid , og koster litt, for å skape drømmebostedet. Og ikke minst til å finne stilen som gir leiligheten egen personlighet.
Steget til å publisere min lidenskap hadde jeg overhodet ikke tenkt på.
Det var da jeg oppdaget forskjellige inspirerende blogger rundt om på nettet, ideen om å opprette en egen blogg ble til. Tanken bak bloggen min må være å se at de små prosjektene mine, stadig blir en del av den endelige identiteten til vår treroms leilighet:)
Samtidig ønsker jeg at alle mine favoritt oppskrifter eller tips skal være en inspirasjon til deg. Og at de nydelige luktene av nybakt bakst skal  komme frem til akkurat deg.
Håper du vil følge meg videre i mitt lille lune rede....

Klem og hilsen fra Kjerstin :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...