mandag 21. februar 2011

Meandi, verdens kuleste barneklær

Lilleprinsen min er blitt ett år, permisjonstiden nærmer seg slutten.
Men ingen barnehageplass.
Hva gjør man da? Joda, man blir forhandler for favorittmerket sitt innen barneklær.
Arbeidsmengde og tid bestemmer jeg selv, og ikke minst er det inspirerende å jobbe med noe man virkelig liker og ett varesortiment man har god kjennskap til.


elephants in a rowsporty tee

geisha everywhere dressharry & lily gardentunic

happy bird dresspants with happy bird in the pocket

babydolltunic momeat dessert first mom

overall with turtle at backturtles everywhere body


Glade farger & design gjorde at jeg falt for dette merket. Synes du noen av klærne fanger interessen, er det bare å ta kontakt. Hjemmeside :  http://www.meandi.se/

Glad førvårshilsen fra

Kjerstin

6 kommentarer:

  1. Dette er klær man blir glad av pga de flotte fargene! :D

    SvarSlett
  2. Så utrolig fine klær! like godt den bruke joggebuksa der. Den så skikkelig god ut:) Flink du Kjerstin :)

    SvarSlett
  3. Hei Kjerstin! Kjempefin blogg du har, inspirerende! Og klærne fra Me&I er vi vel begge enig om at er herlige.. Vet ikke om jeg klarer å vente til mai før jeg kjøper mer, men da kan jeg vel bare sende en liten bestilling direkte til deg?? Klem

    SvarSlett
  4. Takk takk! Det er så koselig at dere er innom bloggen min. Glade og flotte farger, som passer ypperlig til våren!
    Selfølgelig er jeg klar for bestillinger. Bare å si ifra :)
    Dagene blir lysere og vi ser mer til sola!
    Det liker vi... :)

    SvarSlett
  5. Likt den mørkeblå dametoppen, den tru æ at æ må prøv ja! :)

    SvarSlett
  6. Den toppen er superfin. Og stramme midt under puppan ;)Det er ikke dumt! Du får kom å prøv den på:) Den e under min må ha liste;)

    Ha en fin dag!

    Klemma på du

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...