torsdag 24. februar 2011

Gammeldags liftgardin

Gardiner er noe av det vanskeligste å kjøpe. Farger, størrelse, stoff og utseende skal klaffe. De skal rett å slett gi rommet en personlighet og være en slags ramme. Flere gardiner har fått prøvd seg hjemme hos oss den siste tiden, men jaget etter noe bedre har vært der hele tiden. Plutselig oppdaget jeg nettbutikken lamoni.no, og disse gammeldagse liftgardinene. Jeg ble bergtatt, og er superfornøyd! Det tror jeg sannelig meg stua er også :)

Meget fornøyd med resultatet

Liftgardiner fra lamoni.no med knyting

På kjøkkenet har jeg tidløse marimekkogardiner


Er man kreativ og er så heldig å fått utlevert sykunnskaper er det jo masse stoff å finne på "stoff og stil".
Heldig som jeg er har jeg en mamma, svigermor og en venninne som har fått tildelt stoff og jeg venter spent på vimpler til barnerommet, barnegardiner og sofaputer :) :)

Nettside:

http://www.stoffogstil.no/
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...