mandag 10. januar 2011

Delikat belysning

Jeg er litt lei av kjedelig belysning. På sikt skal belysningen oppgraderes på alle rom. Derfor drømmer jeg meg bort i belysnings verden. Masse fint i alle prisklasser. Her er noen potensielle kandidater:



Chicago lysekrone
chicago lyskrone fra bohus

Sofia krone
Sofia krone fra Skeidar
Intro taklampe
Intro taklampe fra skeidar
Chateau takkrone

Chateau takkrone fra bohus



MSB Cerina fra lampetorget.no
MSB LEA fra lampetorget
Sienna 58 fra lampetorget.no
Plexus fra designbelysning.no


Stereo stålampe fra designbelysning.no

Eller hva med en hjemmelaget variant?



bilde fra klikk.no

 
http://www.klikk.no/bolig/rom123/idebanken/article554954.ece

http://www.klikk.no/bolig/bonytt/article619769.ece


Inspirasjon! Jeg tenker også en variant med mange norgesglass!! Det trur jeg har blitt lekkert!






Sannelig har noen tenkt på ideen før meg.

( bildesøk fra google og
adressen til moods of norway)




Da er det bare å samle glass, for en slik lyskrone var lekker!


2 kommentarer:

  1. Lysekronene fra Bohus (den store du viser til her), den er råflott! Je kjøpte ei anna lysekrone fra Bohus i fjor til 999,-. Veldig fin og overkommelig pris ikke minst. Lykke til med lysvalget :)

    SvarSlett
  2. Lyskroner er det noe herskapelig over:) Kunne hatt ei i hvert rom. Masse fine priser i januar no. Skummelt for lommeboka!

    Ha en fin dag! Håpe alt går bra med lillegutt i magen.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...